torsdag 14 februari 2013

BOK-KAIKO!!

Det var ju för tokigt detta att ni inte har litteraturhistorieboken som jag hänvisat till under hela antikenperioden... och ÄNNU värre att det faktiskt inte finns böcker till alla i biblioteket. Inte av den sort jag tänkte mig.

Men, tack och lov, det finns i alla fall en lärobok där det som kan vara bra att ha som repetition (om man missat nån lektion eller så) finns skrivet: Svenska Impulser 2.

Sofia CD lovade att tala med klassen i fredags om detta (jag HANN inte komma till er själv i torsdags eftersom jag har tjockt med lektioner på eftermiddagen) så jag hoppas att ni alla ser till att låna bpken på måndag om ni inte gjorde det i fredags. TA MED PÅ TISDAGSLEKTIONEN!

Och no worries, det viktigaste är ju det vi jobbat med och som finns på läxfilmerna. Läroboken är som ett slags stöd i bakgrunden, och vilken man har spelar mindre roll. Det blir helt OK på detta sätt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar