tisdag 5 mars 2013

Samtal pågår Östra - Ross Tensta

Hörrni, jag visade vår blogg lite kort, men här kommer en länk igen:
Ankomst-bloggen

Och det finns ganska mycket på den redan. Här har jag lagt upp alla fyrfältare som ni gjorde, och Annelie (som undervisar på Ross Tensta) har lagt upp de som hennes elever gjorde. Både Annelie och jag har bloggat (vilket vi kommer att göra under hela läsningen), och kommenterat i varandras inlägg. Ni får också gärna skriva och vara med - enklast är att kommentera på inlägg, men om någon vill skriva ett eget inlägg så kan ni ge mig texten (skicka i mail eller så) och så publicerar jag den. Såklart!

Vi har fått några frågor från Ross Tensta. Fundera... vad tror du? Och svara gärna i en kommentar till inlägget :)
Frågor från Ross till Östra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar